2011. október 24., hétfő

Mózi olyan, mint egy csőtörés

Először azt akartam írni, hogy árvíz. De ott még nem tartunk. Nem tombol egyelőre. Csak szépen gondosan és alaposan szivárogva terjed. Hol vannak azok az unalmas napok, amikor letettem A pontba, és fél nap múlva is A pontban volt mozdulatlanul, max pislogva, vigyorogva? Májusban aztán kőkeményen szurkoltam, hogy hátról hasra vágja magát. Segíteni nem akartam, de már a számat harapdáltam annyira kicsi híja volt. Pár napra rá, sikerre vitte a projektet. Büszkén dagadt a mellkasom, hogy már sok-sok másodpercre bírja tartani magát alkaron és kinyomva is :). Forogva aztán bebarangolta a lakást. Megtisztítottam a terepet, de tényleg elég volt a felszínt lehámozni. Nyáron aztán elkezdett fókázni, és elérte az alsó polcokat. Ma pedig arra jöttem be, hogy tintás a szája.... Lekapirgálta a tollat a kanapéról, mert állva ezeket is eléri már. Olyan elégedetten vigyorog mikor felkapaszkodik, és remegő lábbal tartja magát. Holnap pakolok majd fel videót is. Becsszó.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése