2015. április 22., szerda

Figyelmesség áldozata lettem

Tegnap az ALDI parkolóban már a vásárlás végeztével a 2 gyereket és a vásárfiát szortíroztam be az autóba, és feltűnt közben a szomszédos fiatal nő, hogy figyelget minket. Miután az utolsó gyerek is bekerült az autóba, és tolnám vissza a bevásárló kocsit, odalépett hozzám, a kezembe nyomott egy százast, és kedvesen mondta, hogy tudja milyen két gyerekkel vásárolni, segít visszatolni a kocsit... Köpni nyelni nem tudtam, mert ilyen kedves gesztus még nekem soha nem jutott eszembe. Ő most egyedül volt. Abszolút nem volt hiszti, kiabálás, sírás, hasonló a mi házunk táján. És mégis. Köszöntem nagyon szépen :). Ezek után én is figyelek ilyen apróságokra. Meg Ti is, ugye?

2 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Kiskatám! ne hangoztasd a kismama ellenességed inkább :)). Az apró figyelmességet pedig nem csak feléjük értettem. De köszönjük ;-)

    VálaszTörlés