2021. április 8., csütörtök

Adós maradtam némi kiigazítással

Nem igaz, hogy nincsenek egetrengető történések felénk. Felénk nincs látványos felszíni, de talán annál több van a felszín alatt. A felénk inkább felém. Vannak olyan megkövesedett kis zárványok, működési szokások, mechanizmusok, aminek megváltoztatásához, megértéséhez egyedül kevés voltam, ezért kértem hozzá segítséget, és baromira élvezem a belső felszabadító hatását. Legjobban a 'képezést' szeretem, ami nekem annyira kézenfekvő, és visszajelzésben is az jött, hogy ezzel a módszerrel, nagyon jól tudunk haladni. Ez egy módosult tudatállapot, ami nekem szerintem azért ennyire könnyű, mert alapból egy módosult tudatállapotban élek :D. Minden érzés, megélés képek, illatok, színek és hangok (ez talán legkevésbé erős) formájában jelenik meg előttem alapból napi szinten is. Imádom ezt a folyamatot, ezt a takarítást. Minden egyes alkalommal közelebb kerülünk magammal egymáshoz (szivecske). Amire nem szeretek gondolni, hogy mennyivel hamarabb is elkezdhettem volna ezt. 5-4-3-2-1.


És tényleg!!! Mától Glamour-napok van. Ha mást nem is, könyvekből tankoljatok fel: 
Libri 20%-os kuponkód: TAVASZGLAMOUR #nemreklám #csakolvassunk #mineltobbet

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése