2020. május 10., vasárnap

Covid-19, itthoni karatén - nyolcadik hét, #maradjotthon

Élünk.

Ami újdonság, hogy elkezdtünk a nullához képest kontaktálni ;-)
Már a gyerekeket is kiengedtük a faluba bicajozni, bandázni a szomszéd gyerekekkel, Attilához is jött lazuló partner, és én is újból felnőtt társaságban futottam, végre nem csak videón trécselve közben. Rajtam nagyon rajtam van a mehetnék, a találkozhatnék. 
Varrásra is több időt szántam most, illetve nagyapó (Attila nagypapája) csütörtökön volt 103 éves. Felköszöntöttük az erkély alól :). A kérdésre, hogy milyen érzés 103 évesnek lenni, azt mondta: azt kívánja, hogy mi is megtapasztaljuk. (szivecske)

Gőzerővel el kell kezdenem tanulni is.

Karantén frizkó, malac szín, álmos szem....
Jó formában vagyok :D

Ezt az ukrán remeket én pusziltam be.
Attila a párnám alá is bedugta egyszer,
hogy lebuktasson, miket szürcsölök :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése