2020. május 17., vasárnap

Covid-19, itthoni (lazuló) karatén - kilencedik hét, #maradjotthon

Ezek már nyitott karantén napok. Bár iskola/ovi nincs, azért kezd lazulni a bezártság.

Szeretem ezeket a lassan hömpölygő vasárnapokat, borongós időket. A reggeli erdei futást ugyan elmosta, de a korai kelést megőríztem, vasaltam, főztem, Lola szekrényét kiselejtezem, mert oylan gyorsan nő. Tegnap a játszó szobát pakoltam el, rotáltam a régi játékokat, könyveket. Átválogattam a rajzokat, szinezéseket, kukáztam a filceket, kupakokat, kihegyeztem az összes hegyezhető eszközt, visszaköltöztettem a LEGO-t, hogy ne a nappaliban rugdossuk. A vacsit Attila grillezi, a gyerekek egész nap játszanak és közben a Rumini Zúzmaragyarmatont hallgatják hangoskönyvben.

Tegnap családilag futottunk, gyerekek 2 keréken rótták (Lolán még van pótkerék), tollasoztunk megint, ezt általánosban is sokat gyűrtük Annával tesi órán :D. Elolvastam a Pál utcai fiúkat, mert nagyon kíváncsi voltam, felnőtt fejjel hogyan hat. Ha vége a karanténnak a Víg színházban tuti megnézem, mert eddig lemaradtam róla.



A héten az egyetlen újdonság, hogy a anyáva-apával és Dóriékkal elmentünk pénteken fagyizni, találkozni mert sok-sok hete nem láttuk egymást csak képernyőn. Ez nagyon jó volt. Mindenkinek.

Voltunk állatkereskedésben többek között Lócinak agámát/egyéb hüllő felhozatalt csekkolni, mert totál odavan értük, és napjában 10* mondja el, hogy nagyon szeretne. Abban maximálisan biztos vagyok, hogy gondozni fogja. Nekem kell barátkozni a gondolattal, illetve valami ésszerű megoldást találni, hogy ne 35.000 HUF legyen a beugró. 
Lóci szakállas agámát szeretne igazán, de az nem volt

... én inkább hajlanék a leopárd gekkó felé,
mert az még elmegy a cuki kategóriába nálam :D.
Kipróbálhatta az élő ‘keméleon kitűzőt’.
Kapaszkodott nagyon Lóciba :).

10 hét után élőben találka, fagyizás
és 'szűken' értelmezett #socialdistancing... :D

Mózi megint meglepett a megfigyelő készségével. Épp, hogy megérkeztünk, és letelepedtünk a színház tövében, már mondja, hogy "ott a Padlás színdarabból a hintaló!". Vmelyik emeleti raktár ablakban kiszúrta az átszűrődő kellékek között. Este meg a filmben egy villanaásra kinyílt a hűtő, és egyből észrevette, hogy olyan a vaj, mint a miénk :D. A fontos dolgok...



Végre Mózi is látszik

Társasozás napi szinten megy, Attilával mi is gyűrjük néha este, vagy közösen csapatjuk a gyerekekkel, vagy csak ő velük. Ami még fix, az az esti sorozatnézés, és vannak kb havonta családi esti projektorozások. 

Jelmezvarrásokkal sajnos lassan haladok. Meg úgy, és egyáltalán a varrásokkal. Lolának lógok az Anna jelmez befejezésével, Mózi egy igazi 'kém jelmezt' (kémikus ;-)) szeretne, van sellő, Elza, pillangó, kenyereszsákok és van még egy kisruha elmaradásom is. A héten ezekre megpróbálok pontot tenni.
ez még egy Anyáknapi kép,
mert élőben nem tudtunk idén találkozni Szentimrén :(

Lola mindig iskolásat játszik, cuccol,
pakol és telefonál a kolléganőinek :D

Kertészkedéshez öltözve.
Állandóan a szekrényét berheli és naponta minimum 3* átöltözik

Lóci tücsköt-bogarat gyűjt, és levél ágyat készít,
betakargatja, megfürdeti őket :)

Lolának is kell a nyugtató arcpakolás,
szemkörnyék ápolás. Nem lehet elég korán kezdeni :).

#alwaysbekind

Reggeli rántotta készítő.

Rókanyomon

Szerelmes vagyok ebbe az időszakba. Minden olyan jó. Még az is, ami nem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése