2023. június 12., hétfő

Belépés csak hívásra!

 Visszahívtak mellrákszűrésre, második körre. Próbálok abszolút nem parázni, mert volt ez már így máskor is. De a helyszín nem felemelő, jobb lenne home office-ban bűvölni inkább a klaviatúrát, háttérben a mosógép megnyugtató zümmögésével és a benne forgolódó sötét adaggal, amit hétvégén elblicceltem.

Akik itt ülünk a sorban - ahogy hallottam - mind visszahívásra jöttünk, nem önszorgalomból. Mindenkin érzek fészkelődést, elfojtott feszültséget és energiát, amit a 'Nem lesz semmi baj!!!' mantrázásába koncentrálunk bele. Sokan vagyunk, mindenki 8-ra van idehívva, az egyik nőnek elkallódott az aktája, neki állítják, hogy nem mondhattak olyat, hogy 8-ra jöjjön, mert délutánra kellene.... Aztán némi ajtónyitogatás-csukogatás, telefonálás után csak kiderült, hogy "jól emlékezett", ő is helyet foglalhat a 8 órások között, és álnyugalommal böngészheti a telefonját, vagy olvashat offline, vagy nézheti a többieket, és próbálhatja kitalálni, vajon ki mit érez, gondol a bőre mögött. Mellettem a néni pont a Szívek és elmék fejezetnél tart a könyvében, balról pedig egy full vattacukor illatú néni facebookozik. Aki nem 'ül két lábbal a földön', hanem keresztbe vetette, az lóbálja és ringatja ütemesen, köröz a lábfejével nyolcasokat. Én kívülről tudom már a Vetkőző fülke szövegét az ajtón:

Kérjük az ajtót belülről bezárni

Felülről derékig levetkőzni

Várjon ameddig az asszisztens beszólítja

Köszönjük együttműködésüket


Én következem pont azzal a nővel, akinek azt mondták, nem is reggel kellett volna jönnie, aztán inkább mégis. Őt hívják előbb. Én ott csücsülök a rozzant kis fülkében a függöny mögött, nézek a szűk helyen belül mindenhova is. Valaki előttem már felírta az elválasztó paraván falára, hogy POROS. Már jön is a nő, végzett. Hallom a törölközés hangját, ahogy az UH zselét próbálja le/szétkenni magán. Nem bírom megállni, hogy ne kérdezzem meg látatlanul a fal másik oldalról, hogy Minden rendben van? Hál'Istennek igen, és jó egészséget kíván nekem is. 

És bejött. Minden ok, némi ártalmatlan ciszta, ami jön-megy, járjak évente szűrésra. ÉS TI IS!!!



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése