2023. június 11., vasárnap

Gyors vázlat, június eleje

 Kanyarítok egy gyors vázlatot, mit ne felejtsek el.

Múlt hétvégén bepótoltuk Lóci szülinapi buliját itthon a kertben, jó időben. Nagyon élvezték a fiúk és Eszti Lolával ❤️. Mi az anyukákkal kint teraszoltunk, gin tonikoztunk (aki nem vezetett).

Új futó cimbim van ❤️, aki veszettül bírja a tempót, én viszont majd’ megfulladok, tempó zeró, kondi zéró 😭. Évtizedes kihagyás után sem szuszog, fullad, sőt harmadik alkalomra is lazán tolja a 10-est 🫶🏻. Nagyon kapkodnom kell a virgácsaimat. Függője lettem az új órámnak, este néha csak azért szaladgálok a lépcsőn, h az emeleti célok is teljesüljenek maximálisan 😁. Nyilván nem lesz ez mindig így, de most ha kell kimegyek még 2 kört itthon sétálni, h a napi lépésszám is kijöjjön.

Nagyon nem tudok megbarátkozni még mindig öregedő testemmel :(. Utoljára kb bulémiás huszonévesként éreztem ennyire reménytelennek a helyzetet. Rendesen el tudja rontani a kedvem egy-egy pillanatra. Alakul a forma, húzza a gravitáció, néha nem ismerem meg a kirakatban a tükörképem. Csak az segít, ha arra gondolok, lesz ez még sokkal rosszabb. Szerencsés esetben ☝🏻. Mert csak az öregszik, aki él :).

Alig várom a nyaralást, brutál ki vagyok éhezve a munkamentes időre, napfényre, utazásra, biciklizésre, úszásra ☀️. Gondtalan lébecolásra időkényszer nélkül.

Végre varrtam. Annyira minimál varrás volt rajta, de már ez is olajozta munkában/ zárásban elgémberedett hangulatom. Lola nézett ki tavasszal egy strandruhát, de annyira egyszerű volt, hogy mondtam varrok hasonlót, csak rövidebb ujjal. 


Nem írtam róla, pedig annyira jó volt a májusi kerámia workshop, ami Marika karácsonyi ajándéka volt az Ötyének. Én a ‘két kis tál’ verziót választottam az egy nagy helyett, egyet a fenti fürdőszobába csináltam szappantartónak, a másik meg zabkásás tál. Ha mázazás után a kezembe kerül, megmutatom :).

Lola elég jól beszopott vmi betegséget, most mászik ki belőle. 4 napig hót láz volt és hányt (amíg volt szegénynek mit), már vizes lepedőbe is csavartam, fürdettem, mert a lázcsillapító smafu volt.

Mózi Attilának segített Pesten a Comic Con-on szombaton. Totál oda van, ha valahol összeütnek egy cintányért, és mehet, részt vehet 😂. Megdöbbenek rajta, mennyire tájékozott dolgokban, most ami érdekli az Auschwitz és Csernobil. De csomó mindent ő magyaráz el nekem. Durva 😁. Ezek mellett nagyon kamasz, jujj. Néha vicces, néha idegesítő.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése