2024. január 24., szerda

Lola 8

 3 napot kivettem szabiba, hogy utol érjem magam a munkában, és csak a háttérben dolgozzak. Nem feszültem ma meg benne, de fogyott. 1-kor elmentem teniszezni, jajj, nagyon jó ez, főleg, mert az októberi kezdéshez képest végre érzékelek fejlődést. Biztos volt menetközben is lightosan, de most én is érzem. Kedvencem a péntek esti, hetet kinyújtóztató menet, ezt mindig csak kettesben toljuk Sanyikámmal. Meg is állapítottuk, hogy a barátságunkra nézve is pozitív hatással bír. Beállt a heti 3 alkalom: egy egyéni edzővel, egy közös edzővel, és egy kettes Sanyikával 😁. Múlt héten lett 4 is, de annyira kinyúltam, mert szombaton dupláztunk a péntek után. Vasárnap pedig 8 éves lett az egyetlen Baba Lola, az original Babicka, az utánozhatatlan kis csaj 🤩🥳. Nagyon szereti megadni a módját az ünneplésnek ő is. Reggelire paprika manókat kért, tortának vaníliásat katica marcipánnal, slime-ot, kakát 😂, nagyon puha fürdőköntöst, Aquaticumot és éttermi ebédet… Igazán megünnepeltük, még egy zsúrt is tartunk majd a sulis barátnőknek is. Írok még majd, ezek kost csak a felsorolás szintű tények, hogy el ne vesszen az emléke.

Isten éltessen Baba Lola ❤️😘😘!









Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése