2024. április 20., szombat

Lotus Herbal Headspa - Debrecen

 Tegnap kicsit elkaszáltam a kedvem délutánra, mert elhagytam a ‘vadonás új’ teniszcipőmet a parkolóban, amíg letettem a kocsi mellé. Szereltük a zárat, ami nem működött, (első körben a hátsó ajtót kinyitva bepakoltam a cuccom, táskám, majd ülnék be, és lezárt az autó úgy, hogy a kulcs a táskámban volt bent az autóban. Sehol, sehogy nem nyílt. Mama értem jött, mert Attila meetingelt, majd Attila átvett, hazamentünk a pótkulcsért, de a pótkulcs sem működött, ezért próbálkoztunk végül a manuális kulccsal) és a manuális nyitashoz kerestem a megoldás youtube videót, majd amikor kinyílt, bepattantam, elhajtottam a cipőt meg ott hagytam árválkodni a másik autó tövében. Mire ezt realizáltam, és visszamentem érte, már nem volt ott 😭.

Ettől függetlenül nem szeretnék elfeledkezni arról az aznapi élményről sem, amit a tudatos lazulásom részeként iktattam be, és alig vártam, hogy ilyen szalon Debrecenben is legyen, ne csak az instagramon 😁. Amikor először láttam ilyen videót, bizsergett a fejem és a hátam. Imádom, ha szöszmötölnek rajtam. Bárhol, bármikor. Amikor feszült vagyok itthon, akkor Lóci mondja, hogy “Anya, ülj csak le egy kicsit, és csukd be a szemed…”. Ilyenkor előhozza a csikipókot, és elkezdi a fejemet, hajamat pitiszkálni vele.


 Vagy Lola fodrászol, fésülget, csatolgat. Nekem ez full relax. Nem volt kérdés, hogy befizetem magam egy ilyenre, mert megérdemlem. 

Egyből a prémium kezelésre mentem, ami tartalmazta a 

  • Haj és fejbőr diagnosztikát
  • Arcmasszázst,
  • Hajmosást masszírozással
  • Karmasszázst
  • Melegítő szemmaszkot
  • Hajszárítást
  • Kellemes légkört, zenét, csendet, illatot, csobogást, puha meleg takarót

Április végéig él 20%!

 https://www.tiktok.com/@lotusherbalheadspa/video/7268619565687459105?lang=hu-HU

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése