2011. augusztus 26., péntek

Egy ritka szerencsétlen nap

Kezdtem azzal, hogy a reggeli szoptatásba belealudtam, és arra riadtam fel, hogy Mózi lemászott az ágyról a mélybe... :(. 1:0 a gyámügy javára.
Kétszer kiöntöttem a kv-t. Reggel és szinte tökéletes másolataként ebéd után is azonos mozdulattal.
A reggeli kefír fedőfóliáját olyan szakszerűen fejtettem le, hogy egy szép adag a lábujjamra plattyant.
Vasalás közben addig lendítgettem a ruhákat, hogy a fehér pólóm beleragadt a légyfogó enyvbe...
Miután áthelyeztem, hogy ne legyen útban, Mózi etetése végeztél elfelejtettem, hogy száműztem "jobb helyre", így beleragadt a hajam és a melltartóm pántja. Benzinnel sikerült kidörzsizni.
Ha neked ez nem elég, öleld meg a kemencét..., akkor még a spenótos bébi kakát jól lesuvickoltam a pumpás arclemosóval a gyerek fenekéről, mert egymás mellett állt a 2 flakon.
És még csak 4 óra van!!!!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése