2011. augusztus 29., hétfő

Írjak már egy kicsit Móziról is



Ne csak annyit, hogy leesett az ágyról. Miután délelőtt valahogyan juhász módjára - bevallom, engem jobban emlékeztetett önnön magamra szülés után a póz... - felült, inkább megtámaszkodott, rájöttem, hogy minden napra tartogat most már valami újdonsült meglepetést. Ez a feltámaszkodás is a véletlennek köszönhető, de az ősember is így jött rá, hogy finomabb a sült hús, mint a nyers mamut. Annyira meglepte őt is ez a szög, hogy úgy maradt. Türelmesen megvárta, hogy a házi fotóriporter a gépért szaladjon, bekapcsolja, fókuszáljon, és lőjön. 3-at is. Hátha jó lesz az egyik alapon :).
A múlt héten azt próbáltam levideózni, hogy a furulyát megkaparintva fordítva bekapta, és elkezdett bele olyan hangokat dünnyögni, mintha szólna a hangszer. Sajnos ez nem jött össze, mert amint észleli, hogy a gépet nem csak egy-egy kép erejéig tartom a kezemben, nem csinál semmit, csak figyel, és befejezi a céltevékenységet.
Szintén a múlt héten (ez egy nagyon termékeny éra volt) a tapsi-tapsi-mamára mondóka mellé elkezdett tapsolni*. Még szerencse, hogy nem csak én voltam jelen, mert azt hinném, csak én akartam így látni. Az is igaz, hogy azóta nem csinálja parancs szóra. Nem baj, nem cirkuszi majom.
Profin nem tud még négy kerék meghajtással közlekedni, de mint egy fóka ütemesen húzza magát előre úgy, hogy közben négykézlábra áll. Különösen gyors, ha vezetéket lát. Minden olyan tárgy, ami vezeték, töltő, szalag, zsinór, madzag szóra végződik veszélyben van. Percekig elcuppog rajta, ha nem vagyok elég éber. A hétvégi IKEA-túra sztár terméke a vakdugó és gyerekzár halmaz lesz. Meglátjuk mennyi időt bírnak ki.
A kezdeti könnyű hozzátáplálás apróbb akadályokba ütközik. Persze, hogy a  spenót etetés közben jött rá, hogy f@szán ki lehet fújni, kibugyborékolni a szájába kerülő dolgokat. Azóta ez megy a cukkinis krumplival, a barackkal és a mai körte is a pucér kis testén, meg az enyémen kötött ki. Még akkor is, ha én kevésbé voltam pucér és kistestű. Viszont nagy felfedezés, hogy a cápa fogai szaporodnak. Kint van a két felső fogacska csúcsa is!!! Előfordult már, hogy használta is rajtam... 
Hétvégén bevetésre került a csőrös pohár, tetszik ez a lehetőség is neki. Valahogy így telnek most a hétköznapok. Ilyen fordulatokkal telin :).

* értsd: a két kis pracliját félig behajlított ujjakkal többször is egymáshoz érintette

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése