2011. augusztus 17., szerda

Úgy tűnik, ennek már fele se tréfa

Visszamerészkedtem kísérteni a Sorsot egyedül is Pallagra. Néha kicsit - nem tagadom - be voltam tojva, amikor egész úton kifelé nem találkoztam senkivel, és visszafele is meglehetősen gyér volt a forgalom. Olykor szentül meg voltam győződve, hogy lihegnek a nyakamba, vagy konkrétan fut mögöttem valaki. Nem tekintgettem én semerre, csak iparkodtam a sorompót elérni. Tegnap már a Biogál oldalában jártam, mikor mellém szegődött egy autó, hogy ne haragudjak, hogy megszólít, de ő rendőr, és azt javasolja ne fussak erre. Kérdem, miért. Azt felelte, hogy.... nem tanácsos, mert már több nő is pórul járt erre.... Egyedül semmiképp nem biztonságos. Így megint be vagyok rezelve, róhatom a köröket a pályán. Pont most, hogy elkezdtem Edomondoval futni. Ő persze nem fog megvédeni. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése