2012. március 23., péntek

Folytatom, ahol abbahagytam

Az ékszerüzlettel jelentkeztem bő hetes kihagyás után. Pedig ez idő alatt sem állt meg az élet. Például Eszter menyasszonyi ruhája kiválasztásra került Pesten. Mózi is jelen volt, csipegette a gyöngyöket a ruhák aljáról, szedegette elő a szekrény mélyéből a csomagoló anyagot, és kieszegette a felpróbált cipők parlagon heverő papírsodralékát. Cuki volt. Amíg Sanyikám állt a szoba közepén a pódiumon éppen ruhában vagy éppen ruha nélkül :), addig Mózi körbe nyalta és tapicskolta a tükröket. A ruha jófajta, de hát a hurka is. Ha bárkinek információja van róla, hallgasson felőle a Nagy Napig. 

Még a múlt hétvégén felszerelte Attilapa a bicajra a gyerekülést, de felavatni csak tegnapelőtt sikerült. Hál' Istennek élvezte a névnapos (meg is kellett örökíteni, mint mindent, ami első - szegény második, meg harmadik :)), én viszont eléggé be voltam sz@rva. Bizonytalanul ültem a nyeregben, még a járókelőket is nehezen kerülgettem. Ha lendületben vagyok úgy oké, de nagyon meg kell szoknom. Emlékszem én a hetes biciklitúrákra sátorral, nagy, 14 kilós pakkal a fenekünkben. Azzal is úgy indultam elsőnek, mint gólyafos a levegőben. Aztán észre sem vettem. Majdnem :).





Így fogunk járni futni. Kicsit gyorsabb lesz, mint gyalog babakocsival. És végre Mózi is tud homokozni nagymamáéknál a zsebkendőnyi kis kertben.
Aztán történt olyan is, hogy Attilát elérte a krisztusi kor. Megünneplőztük úgy ahogy kell. Boldog születésnapot sokadszorra is!!!
A hosszú hétvégét Huta helyett Pesten töltöttük, csak még előtte kinagytakarítottunk, Mózi szinte egész nap nagymamázott. Azt leszámítva, hogy mindenki, akivel találkozni akartam fent szerdától vasárnapig síelt vagy beteg volt, jól sikerült. A hétfő és a kedd még sűrűre főtt. Reggel 3* is a Margit szigeten kezdtünk majd' 3 órával. Aludt és játszóterezett Mózi, én meg 1* futottam egy tiszteletkört. Első nap csak cirkáltunk a parton meg beljebb, moziztuk a sportolókat, szopogattuk a padokat. Amíg csak sasoltam a futókat/kocogókat akaratlanul is megállapítottam, mennyi fajta, féle futó és technika létezik. A nőknél tarkább a paletta. Ott több kategória létezik a lábmozgást és a felső testet illetően. A férfiak mindig ruganyosabban haladnak. A mi nemünk úgy is képes futást imitálni, hogy 45 fokos szögben előre hajlik a felsőtest vagy hátra fittyen a fej. Jól elszórakoztam rajta :D. A BODIES 2. kiállítást nem tudtuk megnézni, mert babakocsival indultunk neki és hordozókendő nem volt nálunk. Egy jó tanács, ha meg akarjátok nézni gyerekkel: b.kocsi helyén marad, hordozókendő jöhet.

Ó, jaaaj, és majdnem kihagytam, hogy én vezettem fel ótópályán szembe nappal 120-130-cal előzgetve, nagyon nagyon szorítva a kormányt és Pest alatt a bevezetőn szigorúan átadva a volánt Attilának. Mivel az autó úgy volt megpakolva, hogy az ülés rám volt igazítva, és egy fél mm-t nem lehetett hátrébb tolni, Attila nagyon jól festett a szélvédőnek lapulva :D. 
Ok. most azt hiszem, megint csak ennyi fért bele. Picasa ma frissül végre. Megyek kicsit napozni Mózival, mert szép idő van.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése