2012. március 3., szombat

Jön a tavasz!

Egyelőre beszüntetem a receptek pakolását. Ezt csak azért kezdtem el, hogy szerény személyem és egy-két - magát hasonlóan nehezen rászánó - anyuka is kedvet kapjon a konyhai maszatoláshoz, és ne mindig üveges kaját pukkantson, hanem legyen kreatívabb :). Az én kedvemet meghozta, és ez már félsiker. A nyúl is jól sikerült, nagy Gumi Maci Kódexből készült a recept, meg is örökítettem, de kértem Attilát, hogy most egy ideig ne hozzon haza ilyen dolgokat, mert minden nap csak nincs kedvem ekkora alkotáshoz, ennyi féléhez, ennyi mosogatnivalóhoz.

Mózi tegnap kinövesztette a negyedik kis cápafogát alul, de továbbra is rágcsáló életmódot folytat, immár 9 foggal. Nem tudom, mikor növi ki, kinövi-e, vagy egyszerűen ennyire orális beállítottságú lesz. Hiába nyugtat a védőnő, hogy a kisgyerekek  ilyenek, így ismerkednek a világgal... Én azért ezt picit többre értékelem. Neki a játékok legfőbb és elsődleges funkciója a rághatóság. De az egyéb használati tárgyak esetén is. Folyamatosan lóg valami a szájából, és ez még a szerencsésebb eset, ha legalább látom a végét, és nem kapja be keresztbe. Fakocka, gumi majom, műanyag duplo darab és figura, telefontöltő, konnektor vakdugó, szösz, cérna, alma, küszöb, kanapé huzat, újság tök mindegy. A szakácskönyv utolsó 2 lapjának a negyedét is elfogyasztotta, amíg zuhanyoztam. Más gyereken - nemtől függetlenül - a közelünkben nem tapasztalok ilyen csócsálást. Lehet, azért, mert soha nem volt cumija? Viszont az ujját sem szopta soha. Passz. Majd csak kinövi. Érettségin elég hülyén nézne ki gumi majommal a szájában.

Megvan az első kis szandál is. Eddig puha talpú tutyiban nyomta itthon, de miután ilyen szépen jár megérdemli itthonra a szandált. Kis torkos lába van, gömbölyű 19-es talppal :). Hogy lesz ebből büdös 42-es? 

Szép futható idő van végre. Tessék menni kifele D vitamint szívni! 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése