2012. szeptember 4., kedd

Mózi most a legjobb jó barátom :). Annyira cuki az utóbbi időben, annyira yofej és kezelhető és vicces, persze az is bejátszhat, hogy én kerültem át valami ZEN állapotba, és nagyon jól kijövünk egymással. Van türelmem hozzá, sok. Meg se kottyan bő 2 óra a játszótéren még fekete riasztású parlagfű invázió okozta folyamatos orrfújás mellett sem. Olyan jó látni, ahogy kezd játszani a gyerekekkel, és már nem csak mellettük szöszmötöl. Eddig max a sokkal kisebb dedek érdekelték vagy az érettebb korosztály, az idén iskolába vonuló 6-7 évesek. Valamelyik nyár-végi, legalább 2 hetet átugró találkozáson Kendével olyan aranyosak voltak, hogy az egymás mellett guruló sportkocsiból fogták egymás kezét.... Anyával (mármint az enyémmel) rendszeresen járnak délelőttönként a játszótérre, amíg én a francia tudásnak tágítom a teret a fejemben, hogy most délután jól esett hallani, hogy anyukák-gyerekek ismerik és imádják Mózit, és emlegetik, hogy pl. Mózi ne enne meg valamit :) ? Vagy amint megláttak engem, elkezdik keresni és kérdezni, hogy Mózi hol van? Nekem meg persze jó esetben ismerős a szokásos "homokos" társaság. Nem lehet úgy elvinni, még akkor sem, ha megtömöm indulás előtt, hogy ott ne nézné ki boci szemekkel valakinek a szájából, kezéből a kekszet, pogácsát, akármit. Én nem szeretek vinni semmit. Pontosabban szoktunk, mert ciki, ha felzabáljuk a többiek csemegéjét, de akkor sem értem, hogy miért kell egy gyereknek a játszótéren a csúszdán keksszel a kezében egyensúlyozni, vagy homokos pogácsával félkézzel libikókázni. Miért érzi mindenki kényszernek, hogy a játszótéren (is) etesse állandóan a gyereket valamivel? Mindegy mivel, de legyen a kezében valami. Úúúúútálom. Itthon is. Ha eszik, üljön az etetőszékben. És egyen reggelit, ebédet, vacsit és max ezek között valami szolidabbat. Na mindegy, erre most nem térek ki. 
Tegnap viszont borítékba került az első levágott tincs. Ledózeroltuk a haját. Most még inkább olyanok Attilával, mint 2 tojás. És mintha érezné ezt Mózi is. Napról-napra apásabb, puszilgatós, bújós, felkapaszkodós. Rettentő cuki. Nem tudom, lehet-e ezt még tovább fokozni :).


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése