2014. január 24., péntek

Búcsúzik Beni!


Ezt is bevégeztük. 
Reggelente Attila vitte bölcsibe, és a nénik felváltva vannak délelőtt, délután, ezért tudtam, hogy Márti nénit csak akkor fogom tudni levadászni egy utolsó KÖSZÖNÖM-re, ha alvás időben Lócival arra somfordálunk. Akkor viszont letudtunk mindenkit. Tegnap este még vásároltunk némi elemózsiát a benti szülinapozásra és búcsú party-ra, délelőtt meg is történt a köszöntés. Azt mesélte Márti néni telefonon, amikor beszéltünk, hogy nagyon élvezte, tetszett neki :). Erzsike néni meg mintha csak fel lett volna bérelve fél 1-kor már úgy mentem be, hogy mondta, a telefonjával lőtt egy utolsó, összegömbölyödött alvós képet Beniről. Én is beosontam megnézni, és úgy örültem, amikor mondta, hogy már lecsattintotta, mert nem akartam annyira túlérzelgős lenni, hogy én kérjem meg rá. Vittünk egy pendrive-ot a héten, és ígéretett tett nekünk Erzsike, hogy az összes képet összegyűjti róla. Szülinapokat, Mikulást, diótörést, gyereknapot, bábszínházat stb-stb :)). 
Az fogalmazódott még meg bennem, amikor délben gurultunk be Lócikával a ragyogó napsütésben, hogy le a kalappal minden anyuka előtt, aki száraz szemmel kibírja a fia/lánya esküvőjét, és nem kap sírógörcsöt a köszönöm-virágok átadásakor :D. Nyugtassatok már meg, hogy nem én vagyok érzelmekben túltengő anya, aki csak azért nem fényképezte le a bölcsis kis szekrényt a piros pöttyös bögrével, mert rettentő cikinek éreztem, és valószínűleg ha nem ebben a ballagó cipőben jártam volna, csak olvasom valahol, azt gondolnám, hogy de gáááz... :)
Több érzelmi hullámmal nem is terhellek Benneteket, megköszöntem mind a 2 gondozó néninek a kitartását, a dadusnak, a vezető nőnek és a helyettesnek. Kis apróságokkal de ez kikívánkozott. Pl



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése