2014. február 25., kedd

Ma délután csárdást jár a habverő, bokázik a máktörő

Ma lesz az óvodai farsangi muri délután, ahova mehet anyuka-apuka, testvér is. Kíváncsi vagyok, hogy debütál Mózi a költségkímélő ;-) oroszlán jelmezében. Igyekeztem csak meglévő kellékeket felhasználni, mert simán benne van, hogy fel sem veszi... Itthon, amikor felpróbálta a ruhát, elkezdtem kacagni annyira cuki volt benne. Ő meg csak állt értetlenül, hogy Ez nem vicces. Aztán összeeszkábáltam egy sörénynek való izét, és amikor azt feltettük, és felállt egy székre, hogy lássa magát teljes harci díszben, megint csak kipukkant belőlem a nevetés. Azt mondta, a ruha nem vicces, de a sörény az igen :))). Semmi extra egyébként, de a kis cinege testén olyan jól feszült, közben kezébe adtam a farkincáját, hogy laza csukló mozdulatokkal majd így tekergesse, legyezgesse, a másikkal meg mintha csapna egyet a praclijával bőgjön :).
Lócit is jó lenne még betolni valami minimál artos jelmezbe. Este vagy holnap beszámolok, illetve igyekszünk csattintani egy jó képet is.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése