2014. február 11., kedd

Szieszta

Lóci szundít, ilyenkor jön el az én  időm. 
Ma reggel kiderítettem, hogy február 25-én lesz az ovis farsang, ahova mehetnek a szülők is, mert délután lesz. Agyalok a jelmezen, mert szeretném, ha nem vásárolt 100% polyester lenne a kosztüm, hanem egy hangyányit kreatívabb. Az is biztos, hogy Mózi pikk-pakk kibújik a bőréből, és lehet totál fölösleges lesz, de nem bánnám, ha adnátok egy kis ötletet, hogy a Ti fejetekben mi fordult meg, csak idő vagy technika vagy affinitás híján nem valósulhatott meg. Még az is lehet, hogy bevisszük a porszívót, és lesz tűzoltó (vagy szellemírtó), mert itthon azzal tankol, illetve porlasztja a tüzet. Ha éppen nem 'povizózik' :). Ami még divat itthon, pedig szerettem volna ezt minél később elérni, hogy (saját szavaival élve) PUzik. Ez a lövöldözést jelenti, ami inkább bökdösés nála, és közben adja a hangokat. Előtte azért megkérdezi, hogy Anya, púzhatok? Tőlem ;-). Lehet, Attilapa nyomdokain lépkedve kisvadász lesz. 
Innen ugrott be még egy aranyos témába vágó. Tudom, hogy tapasztaljátok ti is, mennyire nem érzik még a gyerekek, mikor kell csendbe maradni vagy nem olyan hangosan kérdezni... Egyik karácsony körüli nap cirkáltunk a FÓRUMban, és természetesen pisilni kellett Mózinak. Sőt. KAKÁLNI KELLLL!! Pfűűű. Még szerencse, hogy volt Sanyikám is, így leparkíroztuk Lócikát melléjük, mi pedig elmentünk lehántolni azt sok réteg téli motyót a női mosdó egyik cellájában. Jellemzően majdnem teli. Mózi fél a kézszárítótól, mert egyszer nagyon megijedt, és azóta mindig mondja, hogy nem akar kezet mosni. Most is értésemre adta jó hangosan, hogy kakálás után nem akar kezet mosni. Mondtam, hogy rendben. Bent trónolunk, közben koncentrálunk, hogy minél kisebb felületen érintkezzen a toilettel,  majd jó hangosan bemondja, hogy Anya, én nem kakilok, majd csak púzok a boltban, jóóó? Jó, ám legyen :)))
Küldjetek jelmezötletet S.O.S!! Én is nekifogok a keresgélésnek. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése