2014. április 29., kedd

Főcím, szalagcím: A legjobb fogyókúra photoshop nélkül is hatásos!!! Létezik!

Tudom, hogy nem vagyok túlsúlyos. Tudom, hogy nem is voltam, nem is szeretnék. De az a fajta vagyok, aki mindig szeretne vagy olyan maradni, mint amilyen éppen most, vagy szeretne legalább itt vékonyabb, ott feszesebb stb lenni. Jelentem azoknak, akik sok mindent kipróbáltak fogyókúra címen: pl célfotó kiragasztgatása a hűtőre, nasi nem tartása otthon stb. Megmondom én a tutit. Biztosan korgó gyomorral kerülitek el a kamrát estig.

1.) Legyen egy borzasztó lelkes, fáradhatatlan vadász a közeletekben, aki nem rest hét közben is munka előtt 4:20-ra már kimenni cserkelni vagy a lesre :))
2.) járjon szerencsével
3.) hozza haza a már megtisztított portékát
4.) tartsatok kis hűtőt, aminek a mélyhűtője még annál is kisebb
5.) idő hiányában a bezacskózott állatot passzírozza be akkurátusan a hűtőbe a zöldségek, tejtermékek helyére, és reteszelje el az ajtaját több zsugor ásványvízzel :))
.....

Nem voltam itthon, de kaptam telefonos értesítést és ígéretet, hogy ez csak estig marad így, mert máshova egyelőre nem fér. Ok, ámbár ez a friss cucc most nyilván nekiszomorodva engedi a levét. Így viszont hóóót ziher, hogy a kamra közelébe nem megyek, a konyha egyéb tároló alkalmatosságában pedig nincsen semmi döbbenetes zsírutánpótlás.

C'est la vie 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése