2014. április 14., hétfő

Nyuszi Buci - Buci Nyuszi

Van olyan, aki telefonon, van olyan, aki levelben keri, kerdezi, mi van velunk, kuldjek kepet gyerekekrol, Attila frissitse FB albumjait, mert lemorzsolodtunk a vilaghalo social media oldalairol. Jogos. Most ha volt idom, akkor varrtam, azt osztottam meg, mellette probalom sikertelenul osszefogni a hazimunkat, de a fejemben gyulik a lejegyeznivalo: 

Futas DMTE palyan, ahonnan elpaterolt a személyzet
Csaladi sportdelutan az oviban
Betegseg, labadozo
Kenezy ujjfelmetszo Jack
Cirkusz 
Locika fejlodese
Husvet
Rendszeresnek mondhato OTYE :)

Most (vasárnap keso delutan) kijottem nemi unszolasra a Kenezybe ugyeletre, mert mult vasarnap begyulladt a koromagyam. Attilanak is volt hasonlo, azt mondta, tobb stacios, de miutan kigyimalta belole a levet, rendbe jott... Hetfo reggelre mar anyira begyulladt es sargallott a gennytol, hogy jobb hijan Mozi zsebebol elobanyasztam egy baglyos kituzot (elmostam), es boktem... Valamit tudtam is kipreselni, nagyon erolkodnom sem kellett. Biztam benne, hogy javulasnak indul, de nem. Meg mindig a lejton lefele haladok. Csunyan begyulladt, bedagadt, olyan mint egy hajlektalannak. Csutortokon a Kenezyben aztan felnyitottak, kaptam 2 injekciot a jobb ujjam tovebe, mert persze a leheto legszerencsesebb az elhelyezkedese. Kotottek ra parakotest, Locika el akarja fujni, mint a gyertyat ha meglatja :-) . Penteken ujra kotottek, azt mondtak most mar OK lesz, 2 naponta kossuk at, viz ne erje. Felmentesem van a mosogatas alol - jelentem!!! Vasarnap lekerult a kotes, es felettebb nem megnyugtato a kinezete :-(. Szoval ujra itt vagyok. Ne kerdezzetek, mitol van, csak talalgatni tudok. Nem manikurozes eredmenye, inkabb varras kozben szurhattam meg.
.... újból kaptam bele 2 szurit, felvágták, kitakarították, bekötötték, de nem kizárt, hogy kedden a körmömet is le kell venni, mert valami nagyon fészket rakott az ujjamban :((. Most az agyammal is gyógyítom, hogy meg ne fosszanak némi szarutól.

Szerencsés volt a helyzet, mert telefon volt nálam, így legalább tudtam írni pár sort, ígérem, többet is fogok hagyni az utókornak.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése