2014. június 4., szerda

Azt hiszem, most jött el az ideje

Nehéz ezeket a bébi, kisgyermek mérföldköveket dátumhoz kötni mert nem arról van szó, hogy felkel reggel a csemete, és ül, jár, tetőt fed. Tanulási folyamat, egyik-másik kicsit hosszadalmasabb. Lóci így volt/van a járással. Addig nem indul(t) el, láttam rajta, amíg nem tudja jól csinálni. Max egy-egy lépést tett, ritkán négyet, de inkább leült és kapaszkodott, figyelt. Ma délután a konyhában megint jött-ment, pakolt, aztán látom, hogy háttal nekem megindult a kutya irányába. Számoltam magamban halkan, és vártam a seggre tottyanást. De nem :). Csak ment és ment, majd szabályosan magától leült :)). Én meg ugyanúgy tapsikoltam, ujjongtam és szétpuszilgattam, mint annak idején Mózit :)). A szurkolás és ünneplés nem (gyerek sor)szám függő. Hát ez is eljött.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése