2014. szeptember 20., szombat

Little Tom

Vettünk ma vízfestéket, hogy itthon is mehessen a maszatolás. Kalózosra esett a választás, és az autóban ahogy szorongatta Mózi a dobozt, kérdezte, hogy Ő lehet-e kalóz majd ha nagy lesz.... Mondtam, hogy az lesz, ami szeretne :). Aztán következő kérdés, hogy ő lesz-e apuka. Mondtam, hogy nagyon remélem :). Erre egyből helyesbített, hogy inkább orvos szeretne lenni, nem apuka... :). Mondtam, hogy a kettő nem zárja ki egymást, de biztosítottam róla, hogy Anya támogatni fogja a döntését (most még nagy a szám... :D).
Sikerült is itthon egy felismerhető lombos fát festeni, amire olyan elégedett boldogan vágta rá, hogy ez egy diófa. Barna hosszú a törzse, és zöld a lombkoronája!!! Alakul végre valami.

Este olyan giccsesen cukik voltunk :). Lócika gyurmázott a kisasztalnál, Mózi festett, és meg csináltam a holnapi ebédet, ember vadászik jövő vasárnap ebédre. Hátha belassulnak picit, és találunk 10 perc közös pihenőt a fürdésen kívül, ahol azért gyakori a kölcsönös visíttatás ;-). 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése