2014. szeptember 10., szerda

Soha ilyen allergiás nem voltam még..., szenvedek szó szerint magamtól és a takonytól. Itthon Sudocrem-mel az orrom alatt nyomulok, Lóci csak meregette a nagy szemeit először. 
Kivételesen olyan készül a kezem alatt, amit még soha nem csináltam. Holnapra névnapi készenlétben kell állnia, hogy ne utolsó pillanatos legyek. Csatolom majd.
Tegnap játszótéri napot tartottunk. Délelőtt máltai játszi Sanyikámmal és a kicsikkel, délután pedig elsétálva az oviba, majd onnan átsétálva a pagonyba a Nagyerdőre, és 7-kor gyalog onnan haza a belvárosba... Én döglöttem ki szerintem a legjobban :). A kondim zéróhoz közelít, és onnan tudom, hogy öregszem, hogy fel-felmerül bennem a jóga kipróbálásának gondolata...

Ezek meg kölcsönvett képek, illetve Sanyikám és Mesi volt a lesifotós.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése