2014. november 27., csütörtök

Most vagy ínyenc vagyok vagy igénytelen

... de rászoktam arra, hogy a puffasztott rizsre sütőtököt kenek és mozzarellát szeletelek rá :D.

Különben meg, Sheryl Sandberg (Lean In) után lehet én is feltalálom, hogy autó és Attila híján a gyerekeket este a másnapi ruhájukban fektessem le, hogy reggel időt és energiát nyerjek, spóroljak :). Elszoktam a trolizástól, Mózi rettenetesen élvezi, nekem pedig új volt, hogy van 4-es és 5-ös vonal is, plusz A-val megspékelve. Rendben, az 5-ös a 2-es helyett van, de akkor is. Ragyog a szeme reggel, hogy jön a busz, szálljunk fel. Mondtam, hogy legalább a troli csápját figyelje, mert nem mindegy, mire pattanunk fel.

Megyek is, teszek egy kört a trolival, aztán eltűnök pár napra.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése