2015. február 25., szerda

Beszürcsölt az anyaföld

Tűkkelütött kreatív rovatunk diétán van...

Ha sokalljátok a lakásban az egy négyzetméterre jutó polár plédek számát, akkor farigcsáljatok halacska jelmezt ;-). Az ötlet Mózié, és elég régóta mondja. Viszont mióta megnéztük családilag a Némó-t, az szeretne lenni.... Mondtam, hogy vállalom a jelmez kivitelezését, de a kész kosztüm nem feltétlenül jár Némó nyomában. Igyekeztem a színvilágot közelíteni, de nem akartam vásárolni már hozzá anyagot, hanem a fenntartható fejlődés jegyében kiberhelt régi textíliákban gondolkoztam. Még reggel a piros pléd alatt olvasva sem sejtettem, hogy pár óra múlva szétkaszabolom a METRO-s Terrington House pokrócot :D. Ideális!!! Attilát megdöbbentette..., de bolyhos volt, lebomlott a széle, szóval nem vész el, csak átalakul.

Ma lesz a nagy nap. Elmúlt már Hamvazó Szerda, de a farsangi mulatságra az Arany Tulipán csoportban még csak most kerül sor. Arra most nincs kapacitás, hogy mi is beöltözzünk, pedig Mózi jobbnál jobb ötletekkel rukkol elő. Pl (és ezt elújságolta a csoportban is :)), hogy Apa fakanál lesz, Anya lábas fedő, Lócika meg lábas :D. Ma azt mondta reggel, hogy legyek szakács. Lócika meg váltig állítja, hogy Ő kifli lesz... :(. Most biztosan nem. Majd jövőre már lehet neki is varrni. Beadtuk a múlt héten az ovis jelentkezést, Mózival egy csoportba fognak járni. El sem hiszem, hogy itt tartunk. 

Ha felvarrtam a jelmez elejére is a pikkelyeket, akkor lövök róla egy képet, meg majd úgy is, hogy a fehér harisnyás gazdája megtölti.

És a képek:

Itt kezdődött

kapuszni

elölről

hátulról 1.

hátulról 2.

és majd mutatom Mózistól ;-)

1 megjegyzés :