2015. szeptember 2., szerda

Örülj, hogy... egészséges!

Szakítva a 10 év óta érvényben lévő nagy családi hagyományokkal, ez a gyermek márpedig kislány lesz :)!!! Mózi és Lóci komoly bátyus szerepében tündökölhet mostantól, az én oldalamra pedig érkezik az erősítés. Na nem mintha eddig bármi gondom lett volna ezzel a felállással, sőt.
Hajni (néni) sas szeme nem bandzsított a 12. héten, de én azt akkor még majdnem elengedtem a fülem mellett. Most akkor már tuti a tuti. Hamarosan felszínen a 7. unoka, a hat fiú után a sorban egy belevaló csajszi.

3 megjegyzés :

  1. Éljen, éljen!!! Szerintem kell a fiúknak egy tündéri hugi!!! Alig várom, hogy január legyen, mert úgyis akkor fog születni ;) - bár lehet itt is hagyomány törés lesz....

    VálaszTörlés
  2. A nők mindig késnek. Elújságoltam a szülőknek telefonon de vmit megint félre hallottak és imigyen örültek: ó és Tamara lesz :) fogalmam sincs honnan vettek de majdnem olyan szép mint Szegilong :)

    VálaszTörlés
  3. Tamara????! Jesszus :))!
    A fiúk is ugyanúgy örültek volna egy kis öcsnek, mint egy huginak... A környezeten érzem leginkább, hogy a kislánynak örül vagy mintha azt hinnék, én csak ezt szerettem volna. Az utcán is utánunk kiabáltak, már többen, hogy De ugye a 3. lány lesz... Totál nem számít. Itthon biztosan.

    VálaszTörlés