2015. szeptember 14., hétfő

Tibi bá

Olyan reg ereztem ezt az elso gyerek-elso elmeny erzest.... Vallalom, es beismerem, hogy pont ezt a fajtat a tobbi gyerek mar nem tudja kivaltani. Ez csak az elso privilegiuma :). Persze, ha valamit nem az elso csinal elsonek, akkor az mas. Mint egy tulbuzgo anyuka settenkedek a medence oldalanal, es figyelem az elso úszásoktatást. Minden mozzanatat hallani es latni akarom, ezert kezdtem inkabb irni, h ne legyek mar hulye ;). De annyira cuki, annyira ugyes, annyira el vagyok olvadva tole, h szerintem ezt az itt ulo par anyuka is latja, illetve Tibi ba. Olyan erzesem van, mint a bolcsi szokatasnal, h minden reakciojat megmagyaraznam, h miert mondja, mire gondol, kirol van szo. De csak nyelem, nem hozom kinos helyzetbe. Tartottam az elso alkalomtol, mert hol nagyon akart jonni, es buvar szemcsiben aludt, hol kijelentette, hogy SOHA nem akar uszni tanulni. Attila is 5 evesen kezdte, meg is neztuk eremmel a nyakaban, mikor elso lett, h hangolodjon Mozi. Ovi utan viszont ugy tul volt porogve, annyira felspanolta magat, h alig tudtam visszafogni, mivel hamarabb erkeztunk. A nyaron egyszer Telkibanyan eltunt a medence aljan, ami para volt, es persze egyikonk sem volt a vizben, hanem Nagy Zsolt kapta ki. A nevet is aranyba foglalom. Illetve lehet a Tibi bajet is, aki akkora turelemmel fordul felejuk, h nem tudom hol, kin es mikor vezeti le a faradt gozt :D. Mivel az elmenyfurdoben van az oktatas es meg sosem voltunk a gyerekekkel, folyamatosan kerdezi, h mikor mennek a barlangba es a csuszda parkba. Persze majd a vegen. De tulzas nelkul fel percenkent megkerdezi :)).
Na otthon meg csapok hozza nemi benyomast, ez csak az elso, h eltereljem a figyelmem picit, es ne legyek annyira égőőő...

Reszketett, de alig tudtam még 7 után is kicsalogatni a medencéből. Úgy örültem neki, hogy jól sült el az első alkalom, és hogy már holnap is jönni szeretne. Olyan buzgó és boldog volt, úgy szeretem látni ezt az állapotát. Ami még igazi gyermeki vonás. Mi felnőttek már ennyire nem merjük/tudjuk így kifejezni a lelkesedést. Ez olyan ösztönös nyálcsorgatás még. Alig tudtam féken tartani, hogy 6 előtt, amíg a másik csoport a vízben van, és nem mondja el Tibi bácsi a menetet, bevesse magát a habokba. Persze az volt az első, hogy megint elmerült. Én meg kintről integettem, hogy kapják már el, mert lesétált a lépcsőn, és eltűnt alóla a csempe... Szerencsére ez sem szegte kedvét, pedig megijedtem...
A fő, hogy hetente 2* úszás!!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése