2015. november 9., hétfő

Ágyőőő Libero, Pampers...!!!

Egészen februárig... :)

Makk-makk...
reggeli "telefonos" lövés
Kicsit hosszabbra nyúlt a teljes éjszakai szárazság, mint én nyár végén hittem/reméltem, de így sem késtünk le semmit. A déli alvások aránylag hamar "kiszáradtak", de biztos, ami biztos egy darabig felcsatoltuk a pelenkát. A bölcsiben volt olyan hét, hogy a váltó néni nem tudta, hogy még fel teszik alváshoz, nem is csomagolt Lóci alá, és abszolút nem folyt semmi semerre. Az éjszakáról viszont most egy huzamban 3-4 alkalom után merem azt mondani, hogy oké. Volt előtte egy '3-4 éjszakás sorozat' (illetve nyár végén is pár heves tiltakozás és bizakodó próbálkozás), amikor Lóci már mondta ugyan, hogy nem kér pelenkát, és minden alkalommal fél 6 körül totyogott a fejemhez húzva a takarót és a párnát, hogy Anya, valamitől vizes a nadrágom... Annyira cuki volt. Nem akartam letörni a lelkesedését este, inkább mostam, de ő meg volt győződve, hogy már nem kér csomagolást. Amíg Hután voltunk Attilával Anya se tett alá, mert azt hitte, már nem szoktunk, és nem is volt gond. Azóta sem. Azt mondja, már nagyfiú, nem sokára oviba megy, nem kell pelenka. És így igaz.
Jön viszont egy kislány, aki még nagyon pici lesz, és cirka 3 évig biztosan megint pelenkázhatunk és gyűjthetem a LIBERO Klub pontokat :D.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése