2019. november 6., szerda

Testvérháború

Kezdem ezzel a Halász Judit dallal a munkanapot, mert picit idegen vagyok még a blogon. Valszeg az elmúlt bő 8 évben rengeteget változtam jó-rossz irányba, és ez a korábbi kirakati naplózás nehezen indul újra. Mózi kérdezett rá többször, hogy megírtam-e már ezt a bejegyzést... És tényleg olyan őszintét kacagtam rajta, hogy pont ezeket a családi apróságokat szerettem lejegyezni, hogy később újraolvasva visszahozza ezt az aktuális hangulatot.

A kocsiban H.J énekelte ezt a dalt:
Egyedül voltál sokáig, de a helyzet változott
Neked is lett egy testvéred, és ez csodálatos dolog
Valaki más, aki nem te vagy és mégis hasonló
Es látnod kell, hogy milyen helyes, de gyakran bosszantó
Hogy őt is ugyanúgy ölelgetik, ahogy téged is ölelnek
És azt mondják, hogy szeretni kell, mert ő a testvéred
De néha furcsán viselkedik, és annyi baj van vele
Hogy mérgedben már arra gondolsz, hogy bárcsak ne lenne
refr.:
Pedig a testvéreddel együtt sokkal többet érhetsz el
A veszekedéstől bánatos és rosszkedvű leszel
Aki nem tud együtt játszani, az mindig szomorú
Én azt kívánom, ne legyen többé testvérháború

A piros vastagon szedett résznél szólt közbe Mózi szakszerű komolysággal :D:
- Igeeen, példálul én Lócival és Lolával csak 6000 Ft ebédet fizetek 12 ezer helyett a menzán, az oviban meg ingyenes.

Pedig nem hallgat propaganda reklámokat, de úgy tűnik számára itt kezdődik a lényeg :D.
Illetve van a telefonomon egy nagyon beszédes képsorozat - a minősége nem profi... A viszonyukról és a kezdeményezőről sokat sejtet.

Lola egy szál harisnyában, mert a tütüt alját bekapta a bicikli
kereke mindig :D


Addig nem nyugszik, amíg nem sikerül :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése