2020. július 26., vasárnap

Dear Followers... ;-)

My energy is currently out of office, and have limited access to it until 27th July 2020.
Best regards:
Sara

(A jövő hét már jobb lesz)
Baromira belassultam. Július második felére különösen. Az okok egyik részét tudom, a másikat csak sejtem. Ráadásul valamit benyaltam, mert a héten 3-4 Neocitránt is elkortyoltam, ami tovább lassította az egyébként is leállt tevékenységeimet. 
Az egyik reggel elvittem a gyerekeket 7-re a tábori buszhoz, majd itthon visszabújtam olvasni (=elaludtam), és 10-kor keltem, amikor Attila indult a városba. Majd 1 körül megint bebújtam olvasni mert annyira gyengének éreztem magam, hogy kb állni sem volt erőm. Lola is lefeküdt, és 4 után keltem, amikor Attila robogott le, hogy szalad a gyerekekért a buszhoz... Én is kikászálódtam, de csak azért, mert már durvának éreztem ezt az elesettséget, de szívem szerint másnap reggelig fel sem álltam volna. Az ivásra extrán figyelek, mert ez az egyik fő kolompos az erőtlenségemben, hogy baromira nem érzek szomjúságot, és napokig elvagyok folyadék nélkül kávéval. Ebben a gyengélkedő állapotban kihívásnak láttam azt is, hogy a pulton sorakozó cukkinik és patisszonok miként kerülnek be a fagyasztóba télire. Annyira szét kellett cincálnom az egész folyamatot aprócska lépésekre fejben is, hogy egyáltalán addig eljussak energiában, hogy hozzákezdjek. Vasárnap van, és jelentem kész vagyok. Bepanírozva, reszelve, kockázva kész. Folyt. köv. Cukkinit eszünk cukkinivel. Bevált receptekkel bombázzatok. 



A jövő hetem remélem eredményesebb lesz már. Ja, még a kerti bútorokat is volt erőm több lépésben lefesteni.

Cukinis-gombás quiche bébi spenóttal


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése