2021. május 18., kedd

ÖTYE partiszervezők - Liza babaváró, #holacellux #pisilnemkell

Kiskatával tavasszal különösen kiélhettük magunkat parti- és meglepiszervezés terén:). Mi voltunk/vagyunk ketten a négyből, aki idén nem jubilál, nem szül, nem házasodik, nem költözik, nincs új munkája, így összedugtuk a fejünket telefonon vmikor tavasz elején, és első lépésként létrehoztuk a 2 titkos Viber csoportot Babyshower és Eszti 40 néven. Mikor a Marika eseménye lezajlott, picit megkönnyebbültünk (én biztosan), hogy már nem kell annyira erősen koncentrálni, hogy jó csoportba írjunk, és hogy a közös négyes ÖTYE felületen ne szóljuk el magunkat :D. Marika hátteret is változtatott, hogy időben feltűnjön, ha vmit rossz helyre posztol.

Liza nagyon várunk!
(Lizáról egyből a rókatündérre asszociáltunk,
így a róka volt a fő csapás)

Kis karácsony, nagy karácsony :)))

Az első esemény Marika babaváró bulija volt. Valszeg benne van az is, hogy érettebb fejjel éltem már át az ő terhességét, várakozását, illetve az hogy kívülről látok be, de annyiszor tolult fel bennem és értékeltem azokat a megmoccanásaimat, ami akkor bennem (túl)keményen működött: a meglevő dolgaim, teljesítményem ne romoljon, sőt..  Az anyaságom ne takarja ki a nem-anya énem, csak úgy mellékesen legyek benne erölködés nélkül vérprofi :)). Mózi várás alatt nem is tudtam megadni magam maximálisan. Aztán szép lassan nyakig elmerültem benne. Manyit egyből elnyelte a hullám :D Az egész babavárás, fészeképéítés. Folyamatosan dokumentálta nekünk félpuckos képekkel, videókkal, túlcsordulásokkal, lakberendezésekkel a folyamatot, így rendesen közel érzem (szivecske). Rengetegszer került előtérbe bennem az én kemence állapotom, amit imádtam. MINDET. Volt hogy muszáj volt félre tolnom az éppen aktuális feladatomat, mert elolvastam a Lola születését vagy a Lócika hazaérkezését, Mózi sors- és szerepfordító 'családalapítását'. (Megint megveregetem a vállam és nyakamba akasztom az érmet, hónom alá csapom a plakettet, hogy ezeket leírtam, konzerváltam.)

A szervezés közben a lelkesedésünk közös volt, és szerintem a végeredmény maximálisan tükrözte. Az eseménynek a Veres Petya adott otthont Katáéknál a kertben, fedett teraszon. Mindig rájövök, hogy annyira szeretek csapatban szervezkedni, dolgozni. Már csak a készülődés, dekorálás, csomagolás, várakozás, lufifújásért megérte volna ;-). #holacellux 

Annyi ajándékkal készültünk, és ez mind kijött 1.500 forintból ajándékutalvánnyal együtt, sőt még vissza is járt belőle :D. Készültünk tipikus babaváró játékokkal, ami közül a legjobb a Ki ismeri legjobban Marika és Béla csecsemő korát? volt. Megtudhattuk többek között azt is, hogy Marika besamelen nőtt fel, Béla pedig összeturmixolt töltöttkáposztán húslevessel hígítva :D.D:D. A babanaplót megkezdtük egy szösszenettel (szivecske).

BEST ÖTYE - egyen maszkban ;-)

Ami sosem hiányozhat az ilyen ÖTYE találkozásokból az evés... Gitta mennyei gombás rétest sütött padlizsán és avokádó krémet, salátát rittyentett, epres tortát a Padliból rendeltünk!! Sanyikámmal át- és bevállaltuk a koccintgatást, mert Kata sem alkoholizál és Marika nyilván nem ;-). Én vállalom a tejfakasztást is :D. Szíttuk a D-vitamint, és a röhögés mindig garantált. Olyan jó, hogy vagyunk így együtt négyen.

Liza a lehető legjobb helyet választotta magának, és már most annyi szeretetet raktározott a kis 'púpjaiba'.

Pár kép ömlesztve.

Mesteri szinten űzzük a döglést




A következő Sanyikám 40. előrehozott szülinapi beszámolója lesz.

1 megjegyzés :

  1. Jaj, de jo volt ez is. Szerinem be fogom magamhoz linkelni, mert ennel szebben össze se lehett volna foglalni. És az 1500 ftos keret még mindig lenyűgöző 😂😂😂

    VálaszTörlés