2021. szeptember 13., hétfő

Szeptember idusán

 Huhh… Még csak hétfő, de én már megszegtem a Száraz Szeptember fogadalmunkat, és a szülői illetve a Neocitran között elszürcsöltem az angol dolgozatra készülés közben egy meggyes sört is :D. Muszáj volt. 

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én az ilyen csúcsra járatott időben érzek némi perverz kíváncsiságot és elszántságot, hogy vajon miként muzsikáljuk ezt le. Ilyenkor lépnek életbe azok az opciók, amik addig csak esélyes lehetőségként várakoztak a fiókban. Ilyenkor dőlnek romba igazán fölösleges paradigmák. Hangsúlyozom: FÖLÖSLEGES :))). Bármennyire is kezd szétválni egymástól bennem a teljesítmény és a küszködés fogalma, azért az ilyen csúcsforgalmas időszak nekem erős fűtőanyag. Ha nagyon eltűnnék, érdeklődjetek, keressetek, nem ettek-e meg a farkas kutyák. Ha más nem, november végén, advent elején találkozunk.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése