2022. február 11., péntek

SzabadságON roadshow 2. állomás - Nagykopasz

 Hazafelé Ági (most nem Kollár, másik :D): “Bevallom a Blacksheep-ben még nem láttam magunkat a Nagykopaszon 😁.”

Hát az úgy volt, hogy múlt héten, amikor bent a végső ámen rákerült a tavalyi szabijaimra, akkor már körvonalazódni látszott, hogy a csütörtök esélyes lehet, hogy Szolnokra megyek, és írtam Áginak, hogy tök jó lenne ha együtt vonatoznánk, mert ő csütinként hajnalban mindig megy Pestre kutatni, és mondtam, hogy veszek ki szabikat, és pénteken lazzerkodunk-e valahol. Mondta, nagyon oks, de utána nem fixáltunk semmit. A héten fésültük össze, hogy szabit is vett ki, így miénk a nap. Viszont még tegnap este is csak kb volt meg, hogy valahova nem messze kiránduljunk is, akár. Délelőtt 9-fél 10-kor még csak a Blacksheepben jártunk reggelizni, majd utána vittem be Mózinak a suliba a buszbérletét és kulcsát, utána tankoltam és cseréltük Józsán egy kocsira a kettőt. A Fórum előtt az a ragyogó napsütés volt, amiben csak bíztunk, hogy hátha Tokajban is az lesz… Aztán Nyírtelken már görbült a szánk, amikor a köd mellett valami esni is elkezdett. Tokajban aztán nem esett, de a Nap is elég takarékon tolta. Az én összes barátnőm olyan hálás, velem egyetemben, hogy ha éppen szakadt volna az eső, mint az egyik hetes kerótúrán is tette, mi úgy élveztük mégis, hogy épp csak annyira esik 😂. Szóval szerintem itt is mindegy lett volna. 

Megint ittunk egy csínót, aztán neki a hegynek. Darab emberrel nem találkoztunk felfele. Ez volt az idei nyitó túra, tavaly is volt EGY ilyen 😂😂😂 (az picit nagyobb). Volt szuszogás, továbbra is jó lenne gyúrnom erre az erőnlétre.

A természet erőssen a dísztelenebbik, kert végében összegyűlt sufni felét mutatta (na jó, nem 😁), de így is hozta az ‘annyira joooo’ érzést. Mire felértünk a Kopasz tetejére a TV-toronynál már a Nap is ragyogott.

Kellett ez a csend és oxigén. Vezetni pedig nagyon szeretek, megint megállapítottam :).




Durva flash. Ez ma volt???

1 megjegyzés :