2022. december 16., péntek

Jön-jön-jön.... a lanyhuló munkakedv :) :( - csak így nehéz dolgozni még egy hetet

 Megint annyi mindent kellene csinálnom, hogy amikor hirtelen nagyon sok, és fullaszt, akkor egy erős karmozdulattal eltolom egy kicsit, és lazzerkodok 10-15 percet. Tudom, a problémát nem oldottam meg, de ez egy háttérben, észrevétlen történő energiagyűjtő tevékenység. Pihenésként elintéztem pár utalást, közben láttam hogy jött egy hozzáférés kérés a 2016-os NAGY KARÁCSONYI tervezőhöz. Na akkor már ránéztem a tervezőre, és arra, hogy mennyire profi is vagyok, ez a fajta jól záródó rendszer igényem azóta sem lappadt, max idő nem jut rá :))). Akkor már ránéztem a 2016 novemberi posztokra, hogy mikor is kommunikáltam ezt az oldalon (mellesleg idén is használható lett volna, mert a mögötte húzódó naptár pont ugyanaz, mint 2016-ban. - link benne), és találtam egy űber cuki Mózi posztot, majd egy Mikulás-bulit, amit sajnálok nagyon, hogy kapacitás híjan hagytam kicsúszni a rendszeres szervezést a kezemből, pedig még idén is volt rá érdeklődő kérdés, hogy lesz-e. És a képet látva megint annyira megállapítottam, hogy 

1. baromira szeretek szervezkezdni, excelkedni :D

2. szeretem a társaságot, és tyúkanyó módjára magam köré gyűjteni az embereket (ez egyébként szintén változott a fáradtság függvényében, mert sokszor csak magamra zárnám az ajtót, de amikor kipihent vagyok, akkor élvezem)

3. szeretem a szokások/ hagyományok biztonságot adó folyamatosságát, amin érzékelhető az idő és bármi más függvényszerű kapcsolata

4. jó társasági és vendéglátó ember vagyok, különösen, ha szívemhez közelállók vesznek körül.

(+1 nagyon nincs kedvem mr dolgozni :D)

Azért ez a kép....
(olyan vagyok, mint a sorozatok, hogy visszaemlékezéssel töltök meg egy-egy részt, csak legyen újabb epizód :D - bocs)


Kinek van kölcsön csúnya pulcsija egy napra?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése