2011. június 27., hétfő

A vidra család

.... vasárnaponként babaúszáson áztatja le magáról a heti felesleget. Egyelőre csupa vizes jegyből' vagyunk (apa Halak, anya Rák, Mózi Vízöntő), szóval érthető a vízimádat. Na meg persze itt van Tolsztoj is, akire leszáll a piros köd, ha vizet lát.
Mózival anno a nyolcadik hónapban voltam párszor úszni, amikor szárazföldön már esetlen dugongként közlekedtem, sőt állítólag a fürdés sem javallott várandósság alatt, de nekem ezt is meg kellett szegnem hébe-hóba napi 25 percekre. Szüleim sokszor emlegetik, hogy hátulgombolós koromban  csak akkor éreztem vendégségben magam, ha meg is fürödhettem. Egyik-másik szeánszról most is eleven képek élnek bennem J. Attila ennél hivatalosabb formában űzte, Mózi meg még nagyon az elején jár. Ami már most látszik: szeret a vízbe  pisilni. (Köhömm... nem tudom, kire ütött ez a gyerek...)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése