2011. június 20., hétfő

Ne egyetek nitrites pácsót!

Sajnos nem vagyok 100 százalékig tudatos vásárló. Én is csak a fogyasztói társadalom torzszülött gyermeke vagyok, viszont mentségemre álljon itt, hogy abból is a kevésbé jövedelmező fajta, mert nem lehet rám sózni mindenféle vackot, huszadik pároló lábost, konyhai gépet, kést, aprítót. Van így is fölös holmi, bigyós lelkem kirakata a lakás (de azok csak ártatlan mécsesek, cserepek, üvegek...). A pácsó az más. Keresem az arany középutat, nem eszünk/eszek félkész, előre sütött dolgokat, konzerveket, de nem azt mondom, hogy nem csúszik bele holmi "szemét" a tányérba. Ki győzi pénzzel és cérnával az összes bio lófitty megvásárlását, beszerzését, elkészítését. Vacsira finom jó csirkemell sonkát ettem, és az asztalon ott hevert a védőgázas csomagolás. A szemem az összetevőkre tévedt. 60% csirkemell. Ez még egész jó is lenne, ha nem gondolok bele, hogy akkor mi lehet a másik fele. Következő összetevő: NITRITES PÁCSÓ. Na, mi pék f. lehet ez? Nem hangzott túl jól egy élelmiszer jellegű cikken. NITRIT??? már ez szar ügy. És a pácsót még nem is tudom, mi a csoda. Vissza az internethez. És most nem programozok. Ha csak a felét, vagy harmadát hiszem el annak, amit a neten írnak róla, már akkor megrövidítettem az életemet 2 évvel egy lehellllet vékony sonkával. Hiába szól mellette, hogy glutén és szója mentes, az jár a legjobban aki rá se néz ilyenre, max szökőévben egyszer.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése