2011. szeptember 11., vasárnap

Tacsi

Futástól besokallt testem-lelkem a hétvégén átadtam a varrógép zakatolásának, hátha összestoppol kicsit. Mostanában nem nagyon alkottam, főleg nem Mózinak. Épp itt volt hát az ideje, hogy meglepjem egy hosszú tacsival, amit már kiszemeltem neki. Attila leselejtezett kedvenc kockás inge adta részben az alapanyagot hozzá, illetve tömőanyag gyanánt a szoptatós párnához mellékelt extra hungarocell gübicseket használtam fel és persze a szokásos flízt. Ha az egész előszobát nem is lepte el a sok kis elektromossá vált fehér maszat, jócskán ugrándoztak ki a résen még így is, pedig roppantmód cselesen és ügyesen oldottam meg a helyzetet. Így aztán Mózinak is van egy Tolsztoj kutyája tacskóból :). A varráson túl elpusztítottam cirka 70 db After Eight csoki levélkét 4 nap alatt és kiadósat barátnőztem. Ha kiadósat nem is, de sokkal és jófélékkel találkoztunk. 
Na valami hasonló van a rovásomon :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése