2011. november 26., szombat

Holnap már Advent

Meg lehet gyújtani az első koszorút. Kinél hogy működik persze. Valaki megelégszik szimplán egy gyertyával :).
Nekem még addig tobozt kell szednem futás közben az erdőn, viszont némi dekorációt már levarázsoltam a kamra felső polcáról. Találtam tavaly varrt Hóembereket is, és ezzel megindult a kellemes jó érzés, mikor Mózi manóval otthon voltam még csinos, de esetlen partra vetetett cetként ;-), és hatalmasakat aludtam, úsztam, hímeztem, alkottam meg Klinikára jártam. Ma is 10-kor keltünk. De tavaly volt olyan, hogy délután 3-kor keltem fel (és nem szimplán arról van szó, hogy addig olvastam az ágyban vagy ilyesmi, hanem akkor ébredtem fel az esti lefekvésből.... :)) Szerintem ezekre az éjszakákra tartalékoltam.
Biztosan mindenki a saját gyermekkori karácsonyát érzi a legtitokzatosabbnak és kellemesebbnek, és hót zicher, hogy találna kifogásolnivalót az enyémben, én mégis alig várom, hogy azt a csuda sok titkot, illatot és boldogságot tovább passzoljam a gyerkőcnek, mint amit mi kaptunk a szülőktől. Talán ezért is vagyok annyira besózva. Azért még mindennel én sem vagyok kész. Pl a menüt sem tudom, hogy mi lesz. Hagytam picurka tágulási teret.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése