2011. december 21., szerda

Valaki tanítson meg húst szeletelni

Az egyik hűtőben Attila talált húst. Az egyből kiderült, hogy állat, de a kérdés nyitva maradt, hogy milyen. Nem vagyunk nagy húsfogyasztók, de én azért meg tudom különböztetni a csirkemellet a csirkenyaktól kb. Viszont azt, hogy a darab vöröses cafat őz vagy szarvas aligha. Attila úgy sejtette bambi comb. Felőlem... Miután 3 napig olvadt, és lefejtettem a zacskók halmát róla, előtűnt egy jó nagy cubák. Tényleg comb. Jó nagy. Az estém azzal telt, hogy konyhakész állapotba hozzam. Részcélom volt a csontról lefejteni. Sikerült. Ha látta volna egy pár (vagy akár egy) szakavatott szem is, sírva fakadt volna. Annyi baj legyen, csont eltávolítva ->pipa.
Jöhet a hártyátlanítás... Köhömmm. Próbáltam a biológiai határoknál maradni. Ott eresztettem a kést, ahol lehetett, onnan húztam a pólyát ahonnan lehetett, és amerre hentesnél felismerhető darabokat tapogattam. 
Csirkét sem tudok bontani isten igazából, sőt. Nem hogy vadat. Ha az olvasók között akad hozzáértő, írjon bátran :). Addig is várják a darabok, szeletek, moszatok sorsuk jobbra fordulását a páclében.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése