2011. december 21., szerda

Tyűűű, mindjárt csenget a Jézuska

Csinálom pörgősen a dolgokat, pipálgatom a listát - ahogy tanultam - amivel kész vagyok, de egy röpke helyzetjelentésre futja. A kocsonya hidegre téve, töltött káposzta meghengergetve, zserbó, lúdláb, mézes kisütve, kitakarítva... NOT! Ennyire nem rózsás a helyzet, meg különben sem szeretjük a kocsonyát, anya töltött káposztájánál senki sem tud jobbat, mindenkinél csak enni fogunk, így itthon nem viszem túlzásba főzést. Szent estére tervezek csak. Az ajándékok csomagolásával megvagyok csúszva, nincs még mind szétszortírozva, de arcmasszásra már bejelentkeztem. Tavaly is voltam kb 22-én, nem lesz nehéz hagyományt teremtenem ezzel :).
A hétvégén adventi kószáltunk Pesten, kivételesen egyetlen bevásárló központban sem voltunk, csak a Bazilika előtti vásáron, a Vörösmarty téren, siklóval a várban, az Andrássyn, és mindenhol forraltboroztam. Idén már jó sokat. És még fogok is. Mózi éjszakái, és ezzel az enyémek is, egyre jobbak. Még aztán hamar. Egyelőre egyszer kel, egyszer eszik éjjel kettő magasságában. Egy csoda ez a gyermek. "Olyan jó ránézni, mint az MX5-re :)" (by Attila).
További jó készülődést, sütkérezést miegymást Nektek is! Én visszakúszok a vasalódeszkához.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése