2012. október 3., szerda

Baglyos ornament

Ebben az esetben függő. Végre ezzel is elkészültem. Fogalmam sincs, az idegennyelvű világháló mely pólusán találtam a képet, de ha valami megtetszik, lementem, elteszem, jó lesz valamikor, vagy csak inspirációnak összegyűjtöm. Melléklet nem volt hozzá, de annyira egyszerű, hogy fogtam magam, lerajzoltam, és megalkottam így a saját verziómat. Lehet, ezzel némileg plagizáltam. Mózi mostanában annyira szereti a blogon az ágon ülő baglyot, hogy eszembe ugrott, megvarrom majd a szülinapjára. Annyi aranyos hasonszőrűt találtam, hogy arra jutottam, a kétéves szülinapja ezen a vonalon fog mozogni. Most ezekben az esős napokban végre össze is őcköltem három darabot. Azt hittem, haladósabb állat, de varrtam a részeket, nem ragasztottam. Ezek pusztán az ünnepi dekoráció prototípusai, viszont Mózi már lecsapott rá. Összefordít belőle kettőt, és  lelkesen cuppog ... :D.







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése