2013. június 19., szerda

Korábban úgy rémlik, jobban bírtam a meleget. Minden elismerésem a sok-sok pocakkal szaladgáló, pihegő és dolgozó kismama barátnőm és nővérem előtt. Hiába nagyon jó jegy a RÁK ;-), azt hiszem, én megmaradnék - papírlapú tervezés fázisában biztosan - a téli gyermekek mellett. Különben is számtalan előnye van.
1.) nem kell megdögleni a melegben pocakostól
2.) tök szép a klinika, mikor havazik és beragyog a nap a csecsemős osztályokon. Hmmmm....
3.) van valami nagy jó és nagy dolog karácsony és a többi év végi ünnep után a szürke januárban
4.) amikor farkasordító hideg van, pont otthon kell rostokolni a hathetes gyermekágy miatt
5.) mire tavaszodik, lehet kimenni kocsit tologatni
6.) tavasz jöttével újra nyílunk mi is
7.) ahogy egyre erősödünk, egyre jobb futható idő van
8.) a hozzátáplálás pont akkorra esik, amikor minden földi jónak szezonja van

és ami esetleg negatív
1.) ha nem volt elég bő télikabát, akkor egyet be kell szerezni
2.) kész anyagi csőd a január :D (minden névnap, szülinap, egyéb rokon nagynap decemberre és januárra esik)

(ez sehogy nem kapcsolódik most a 40 fokos júniushoz, csak eszembe jutott :) - ma extrán jó passzban vagyok. voltam futni hasonló konstrukcióban, mint anno Mózival, vettem és faltam epret. talán most a legfinomabbat idén. ez a legjobb gyümööööölcs)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése