2014. július 10., csütörtök

100 oxitocin-növelő ötlet Nőknek

Van egy ilyen vicces listám :). Vannak rajta jócskán fölösleges, túlcincált gondolatok, de ma pipálni akartam róla, és nem találtam olyat, hogy segíts egy öreg néninek vagy tégy jót stb :). Iparkodtam az OTIba Lóci vérvételes leletéért, mikor a csapó utcai Paletta előtt egy öreg néni a csomagja mellől leszólított, hogy segítsek már picit vinni a vásárfiát, mert 3 hónapja volt agyvérzése, és újra tanult járni, még nem az igazi. A piacon jól bevásárolt, még nekem is vágta a kezemet a nylon szatyi, de mondtam, hogy nyugodtan karoljon belém, diktálja a tempót, és elkísérem a villamosig. Ott szépen fel is ültettem, lepattantam, és úgy örültem, hogy segítettem neki :). Hálálkodott nagyon, hogy milyen rendes vagyok, az Isten áldjon meg. Remélem, máskor nem ennyire nyíltszívű és naiv, mert a pontos címét is elmesélte emelettel, szoba számmal, lányát, unokáját.... 
Most akkor jöjjön egy kis varrás, mint másik oxitocin-növelő. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése