2014. július 1., kedd

Velem minden pozitív energia ;-)

Valami megszállta lényemet :). Valami jó, valami világbéke nyugalom. Valószínű a sorozatos jó dolgok, valószínű a nagyon jó nyaralás és nyár kezdet, valószínű a nagyon jól sikerült születésnap a ludas. Biztosan benne van a pakliban, hogy úgy érzem 4 évvel korábbi énemet is viszontlátom. Belül is, de a szoptatás elhagyásával, - kicsit ugyan leamortizálva - de kívül is. Több, mint 4 éve nem volt ilyen: mintha csappant volna turbó étvágyam, az az örökösen enni, hűtőt-nyitogatni akaró fajtája. Mintha fogyna a feszítés belül, kapok levegőt. Sorozatos átszunyált éjszakák vannak mögöttem, legalább 7 darab, de egy-egy megszakítást leszámítva lehet mondhatom a bő két hetet is. Azért ez sokat ki tud venni. Még akkor is, ha különösebb akció nélkül megúsztuk az éjszakákat, szimplán 3* keltem átlagban, kivettem, etettem, visszatettem (vagy nem).
Mióta Lócika is van, nem volt olyan, hogy 24-25 órát gyerek nélkül legyünk. Hát most sikerült. Anya is kérdezte, mit szeretnék születésnapomra, én meg galád Anya módjára azt kívántam, hogy semmi extrát, csak kapcsolják le a fiúkat, de nem léptünk semmit az ügy érdekében. Végül szombaton Nagyapám 99.!!! születésnapját ünnepelve a Bocskaikertben Attila felfedte a turpisságot. Innen már nem mi hoztuk haza a gyerekeket, hanem Anyáék. Mi délután hatkor elköszöntünk, és vasárnap délután fél 7-ig felidézhettük, milyen unalmas is volt az élet kettecskén. Rendesen elfelejtettem, hogy lehet ilyen lazán is :)). Kézenfogva lődörögve ebédelni az ismerős virágárus néni is utánunk szólt a piacon, hogy De jóóó dolga van valakinek! És ja. Nagyon. Kisimultam ennyi idő alatt is. A legjobbkor, hiszen ovi szünet van másfél hónapig. Most (2. nap ;-)) még jól bírom. Semmit nem terveztem. Csak piacot, főzést, sütést, bölcsibe visszalátogatást, Sanyikámat Borival, ÖTYÉT, Juhász-Kiss család apraja-nagyját, Mesit és a sarjakat, Petráékat, non-stop játszit, Benedek Elek könyvtárat, Pagony játszit, SZUSZ strandot, mese olvasást, építést, amíg bírjuk szusszal, és végre Mózi partner a fodrászos játékban :D!!! Annyira imádom, amikor bizgerélik a fejemet, hajamat, tarkómat, hogy most különösen szép napok jönnek, hogy Mózi is fésülget, hajamat mossa stb :)) Ráadásul az Ilcsi kozmetikában rommá masszíroztatom magam. Hála és csók érte Kiskatámnak!! Most pedig megfejelem némi délutáni szunyával, hátha belealszom a telefonos sudokuba ;-).
Na most vagyok olyan állapotban, hogy megkérdezzetek, mikor jön a harmadik gyerek. Tárgyalóképes vagyok a témában. DE egyelőre élvezem a kitágult tüdőmet.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése