2015. január 25., vasárnap

ilyen sem volt még

Családi szülinapra várjuk a nagy családot. Fiúk szundikálnak még, Anya végre teljes harci díszben, és nem 'kinyúltan' állok az események előtt :). Sőt! Futni is voltam, amíg Attila kitakarított a lakást. Csók érte. Idén nem készültem papíralapú sallangokkal, és nem rittyentettem ennivalót... Majd jövőre. Viszont ez a negyedik születésnapi torta, amit sütöttem ;-) (mármint, hogy most januárban. 2 Lócinak, 2 Mózinak). És jók voltak. Bízom benne, hogy ez utolsó előtt sem kiabáltam el magam. Szeretem az ilyen összejöveteleket a kossuth lakban. A gyerekek is mindig úgy fel vannak dobva, pörögve. Beszámolok utólag róla egy-két képben, illetve a múlt héten volt a 15 éves érettségi találkozónk, arról is megemlékezem. Utána jöhet a hét bölcsődei tapasztalása, hétfőtől pedig utánam a vízözön....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése