2016. augusztus 27., szombat

Kedvenc Audienciám

Volt már, akitől kaptam kedvenc posztot, és olyan jóóó ezeket újra olvasni... A napokban több anyukának is megemlítettem, hogy ééén, aki a lassúságot és a megélést hirdetem szerdán a játszótéren vert tarkón a felismerés, mikor Lócikával fűzfavesszőt kerestünk a Békás tó parton 'pecázáshoz', Lolát Nagyanya tologatta, Mózi maradt a játszótéren, hogy nagyon-nagyon könnyű dolgunk volt egy gyerekkel (akkor persze ez nem tűnt fel még ;-)). Szoktam figyelni első/egy - gyerekes szülőket, hogy milyen nyugodtan ásnak ágymás mélyébe, nem csak felszíni kapirgálásra jut minőségi idő és energia. Persze nem felejtem el soha, mikor mi azok voltunk, és minden porcikánkkal Mózira tudtunk koncentrálni. Most a nyáron odáig csúszott a helyzet, hogy többségében három gyerekre jut egy szülő, és sokszor recsitálom, hogy gyorsan öltözzetek, gyorsan vetkőzzetek, gyorsan egyetek, gyorsan fürödjetek, gyorsan üljetek be, gyorsan szálljatok ki, gyorsan stb. Ez így nem jó, és időben jött a tockos most is. Nem letudni és kipipálni akarom a napokat. Ezért kértem az olvasói audienciám, hogy válasszon posztot, mert kívülről más a kedvenc, mint belülről. Szóval válasszatok, mert az Allianz blogversenyén indulok!, és küldjétek el a tukkelutott@gmail.com címre vagy bármely más elérhetőségemre. GYORSAN ;-)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése