2020. december 23., szerda

Advent negyedik vasárnapja

 ... sőt, Szent Este árnyéka. Azt hittem, keresek majd ide egy ütős ünnepi idézetet, utána elvetettem. Nem kell most ide. Nem hiányzik nekem.

Békés, nyugis készülődés van bennem, pedig még mindig van híjam, de már ezt is elfogadtam, hogy én így működök. Csak utolsó pillanatig tudok készülni. Ha most derülne ki, hogy még van egy hetem, akkor elkezdeném kifesteni a hálónkat is. Vagy bármit alkotnék, főznék, sütnék, vásárolnék, magamat kozmetikáznám, futnék stb. A héten még dolgozom. Köhömm... A napi riportokat megcsinálom, némi zárásra való előkészületek, közben sütés, Harry Potter 4. rész nézés a gyerekekkel, amíg ők aludtak délután hajtogattam és Nagy Katalinokat néztem. Közösen bejglit sütöttünk, közben szól Óz a nagy varázsló vagy Harry Potter hangoskönyv, Lócika non-stop gyurmázik, Mózi Legozik, Lola meg hol így-hol úgy. Attila még segít a Jézuskának, tegnap Pesten volt, ma az irodában még személyes átvételek. Én reggel 7-kor kijutottattam futni Ágival, nagyon jó volt. Csendes-ködös-szomorkás :( Mégis azzal zártuk, hogy a 2020-as sok fos mellett ebben az évben egymást köszönhetjük magunknak. Mert tavaly kb ilyenkor jött az ötlet, hogy áprilisban indulunk a Gerecse 50-en, amit még márciusban is úgy reméltünk, hogy megtartanak... Ami késik nem múlik. És kb ebből az apropóból melegedtünk még jobban össze, és a látható közös párhuzamok mellett láthatóvá váltak a rejtettek is.

Mindenkinek rendhagyó az év és a karácsony. Én az uccsó pillanatig bíztam benne, hogy a mikro környezetünkre ennek nagyon nem lesz hatása, de DE. Attila vonalával megbeszéltük, hogy nem is találkozunk. Jenő Papa is felhívott, hogy megbeszéljük ezt, hogy bármennyire is nehéz, ne bontsunk szabályt. Poszika sem tudott haza jönni, ő is távol lesz :(. Én még a múlt héten is úgy voltam, hogy olyan nincs, hogy legalább én haza ne ruccanjak a Piac utcára, de van. Nem fogok. Anya Szentimrére ment múlt héten, mert Nagyi kórházba került kiszáradással. Miután hazamentek, kiderült, hogy pozitív is :(((. Nagyapát nem tesztelték, de nagyon gyönge, nagyon kedvetlen, nagyon étvágytalan. Anya így odaszorult karanténba. Apa Dóriékhoz fog átmenni, illetve Ő attól készül. Mennek az angyalok, süt, díszít, csomagol (szivecske).

Dózsapetivel, Lolával sem igen találkozunk, mert abban maradtunk, hogy akkor senki sehova :(((. 

Itthon leszünk hatosban (és a halak... :))) - Lola mindig hozzászámolja a családhoz őket is). Jó lesz, lassabb lesz.

Gondoltam, lövök még a gyerekekről valami összeszedett képet advent alkalmából, aztán letettem róla. Nem rántok ki senkit (majd max karácsonyra), mert anélkül is annyira jók itthon, annyira élvezik és várják a Karácsonyt. Annyira jó gyereknek lenni, látom rajtuk :). Ilyenkor különösen.

A körülményekhez illeszkedő Legbékésebb és Legmeghittebb Ünnepeket kívánunk Nektek!!!

Találtunk még itthon bontatlan formákat, így hajó, helikopter és
LEGO figura mellett készült karácsonyi tematika is ;-)

Idén nem fértem hozzá a második adag mézeshez sem.
A gyerekek szaggatták, én csak begyúrtam.


Olyan nincs, hogy az én bejglimet ne lássátok :D
 
Olyan jó íg dolgozni. Főleg, mert ez már csak lightos lekeverése
az évnek munka fronton. Na majd a január...


2 megjegyzés :

  1. Menő a zolnid! :) boldog Karacsonyt!

    VálaszTörlés
  2. Azóta ragadt bele pár tűlevél :). Boldog Karácsonyt itt is Sándorom 😁🎄!

    VálaszTörlés