2022. január 4., kedd

Lóci 9


Ebben nem lehet gyakorlatot szerezni. Ebben a meghatódásban. Hiába van előttem - egy gyors fejszámolást követően 23db - 10 + 8 + 5 szülinap, ma itt a 24., Lóci 9! Kis maki fiú ❤️. Sőt nagy maki fiú. Közben annyira bújós még. Az első, ami most eszembe jut róla, az a Szép Cica altató :D.  Egyik este, amikor felmásztam hozzá az emeletre jóéjtpuszit adni, akkor odahúzott a nyakához, elkezdte simogatni a fejem/hajam és a hátam, és rázendített erre a dalocskára Penny után szabadon az Agymenőkből. Kiszakadt belőlem a nevetés, és azóta minden este halálosan komolyan rákészülve, rágyújt erre a nótára, ráadásul Ő kibírja nevetés nélkül. Én nem, de minden este várom, h dalolja :).

Szép cica, jó cica, selymes a bundád. 

Kedves cica, álmos cica, bújj hozzám!

Idén Pettson és Findusz féle palacsinta tortát kért Lóci, így munka után neki is láttam. Szerencsére rövidebb idő alatt összehoztam, mint Pettson 😁. Reggel megköszöntöttük, alig várta, hogy hazaérjen a suliból és játszhasson. Le is fújta a reggel tervezett menetrendet, hogy bemegyünk vacsizni. Egy fotót még csatolok este.

Szeretjük ezeket a Findusz meséket

Isten éltessen Lócika ❤️

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése