2023. július 17., hétfő

Csak hogy a jóról is írjak

 Nyaralás. 

Mózi 7-kor elment Tatára, így van is időm munka előtt beszámolni.

Bevált nekünk, hogy egyből, ahogy a sulinak vége, mi le is lépünk. Most az utazásra az iskola utolsó napját szántuk :), és gömbölyű 7 nap maradt a teljes pocolásra. Előtte való napokon már elkezdtünk pakolni, Attila kicsit felpimpelte az autót, hogy a kutyakennel, a sup-ok és az 5 bicaj elférjen a heti motyón túl, én pedig elvittem olajcserére, x éves/km-es szervízre az autót és felpattinttattam a bicajtartót is. Iszonyatosan vártam a hetet, és nagyon jól is sikerült. Az utazás sem volt agyunkramenős, már csak haza felé nyűglődtünk kicsit. Titus miatt azért párszor meg kell állni pisilni, inni, kinyújtózni, elég hosszú az út. A javát én vezettem oda, de az elején olyan szokatlan volt a bicikliszállító hátul, hogy folyamatosan azt sasoltam, mikor esik le, és ütök agyon vele valakit. Külön megállót is iktattam be, hogy megnézzük minden klappol-e, de álltak, mint Katiban a gyerek. 

2023

2014

Itthon továbbra is úgy érzem, nincs kultúrája a kempingezésnek, mi viszont továbbra is nagyon szeretjük az emberléptékűségét és valóságközeliségét. Annyi változott, hogy Titus miatt a sátor nem opció, kell a légkondis mobilház, hogy ne fulladjon be addig, amíg mi a parton vagy máshol vagyunk. Lakókocsi esetén pedig legalább egy turné busz kellene nekünk, hogy ne érezzem úgy, hogy sooookan vagyunk kis helyen 😁. Azt már inkább csak nyugdíjas, gyerekmentes kiruccanásnak tudom elképzelni a kemping prémium zónájában a part szélen, full extrás kis előkertet rittyentve, teljes zenben. 

Egy elég nagy kempingbe mentünk közvetlenül a tengerpartra, ami csak tavalyhoz képes sok ráncfelvarráson esett át. Mindig fejlesztenek, újítanak/építenek valamit. Azért jött ez be tavaly is nagyon, mert van tenger, medence, futható, biciklizhető (ironman-t is rendeznek itt), focizható, kutya partszakasz is van, naplemente, vizi ugrálópark, bolt, közelben Lidl, masszázs, éttermek, minden. Annyira kifingva mentünk, hogy mi el-elaludtunk Attilával hol a parton, hol a medence mellett, hol ebéd után felváltva/szinkronban 😁. Legjobb. Olyan csecsemőkori élmény ez a víz mellett elalvás nekem, amikor hallom a pancsoló hangokat, nyári ‘zajokat’ és úgy érzem, a legjobb helyen vagyok, sehova nem akarok ebből az állapotból menni. A gyerekek is olyan nagyok, hogy elbiciklizgettek együtt, Lola lement focizni Lócival, jutott idő olvasásra, sok sétára. Dobok fel gyorsan képeket, aztán majd fabrikálok még pár mondatot mellé, amikor lesz időm.

:D



műfüves focipályák, strand röpi, tenisz, kosár,
csak az nem sportol itt, aki nem akar :)



Gyíkparadicsom ez Lócikának
Annyit fogott, és simogatott, hogy a többi, már nem is számít :)

Mózi nagyon ügyesen és megbízhatóan evez már

❤️

Középső Csöppöm❤️

Tiszta Apja :D

... alma a fájától

Legkisebb Csöppöm💝
(Mózi azt mondta, ő majd jövőre szeretne szelfit velem. Ok :D :D :D)

Lola felavatta a strandruháját, és készül a bokalánc



Felváltva mentem a gyerekek, rapid mód olvadó 3-3 gombócát

Apák napja❤️

Móziról mindig Nagy Ervin jut eszembe ezzel a növő hajjal :)))

Csöpög még valahol...? Azért.

A kis szigetre sajna nem evezhettünk át,mert a SUP kicsi ehhez a távolsághoz

"Anya, örülsz, hogy lett egy lányod is?"
NAGYON💖

Annyira Cukik

Rengeteg kutya van a kempingbe, Titus meg van huzatva/huzagolva :D

Mózit nem könnyű elkapni már,
de csakazértis sikerül❤️

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése