2023. november 27., hétfő

Ez kész... :)

Muszáj vagyok ide is szétteríteni az energiám termelte hordalékot, még a meetingek közben is, mert a viber sem elég szivacsos felület, hogy a Sanyikám és az én tenisz lelkesedésünket feliszogassa.

A gyerekeknek kb azt sem engedem meg,
hogy megfogják 🙈

Lola valamit (meg)csinált a múlt héten (már nem rémlik, hogy kértem, vagy mi is volt), amire mondtam, hogy 'naaa ez tök jó, ügyes, ez így jó is lesz, szép az élet'. Erre mondja rámnézve, hogy: Anya, az mindig szép. Szivecske, szivecske ❤️❤️❤️!!! Olyan jóóóó, hogy így él benne, és hogy ez ennyire természetes érzés, gondolat. Nagyon jó kiindulási alap, és ha mást nem is tudtunk (vagy max csak odakozmálva) hamubasült pogácsa gyanánt a tarisznyájába pakolni, akkor már ez életmentő lesz. És egyébként így is van, tényleg szép és színes és kiapadhatatlan. Imádás.

Erre jött a ma reggeli hétindító tenisz hétkor, majd a hóesés/szállingózás ❄️. Azt hiszem egész nap ellennék a csarnokban, és gyakorolnék-gyakorolnék nagyokat kacagva, amikor olyanokat bikázok (vagy pont nem), hogy mást nem is tudok rá reagálni. Úgy érzem magam, mint az első randikon. Hogy minden új és varzslatos a tenisszel kapcsolatban. Hogy kívánom az infót, legyen az film, sorozat, eszköz, tudás. Minden el tud még bűvölni. Sanyikának jobban megy. Még nem a frusztráló kategória, hanem az inspiráló, így csipkednem kell magam, hogy nehogy nagyra nyíljon a szakadék köztünk, és ne élvezze a velem való kőkemény meneteket :D.

Megvannak az ütőink is, tesztelés, próbálgatások után!!! Azt szerettem volna, ha a gyerekek előtt titokban tudom tartani, hogy a Miku hozza majd, de Lola tegnap minden áron jönni akart a délutáni edzésre, és kiszúrta, kérdezte, hogy akkor ez már az én ütőm, és vettem... Igen. És két nadrágszoknyát is a puttonyomba tettem. Ezzel együtt én olyan tökéletesre vagyok lakva mint egy napközis kisgyerek. Alig várom a kövi alkalmat. Panaszkodtam este itthon Attilának, hogy hiányolom az olyan páláykat Debrecen szerte, ami full ingyenes, mint ahogy a kosár és foci pályák, ahol lehet pötyögni anélkül, hogy havi szinten a fél fizetésemet ott hagynám :D. Erre mondta, hogy ha talán kevésbé az elit sportjából pecáztunk volna, akkor még esetleg lenne is :D :D. Addig is, amíg nem épülnek ilyenek, gyúrunk bent, heti 2-3szor. 

Nektek van hobbitok? Mi hoz tűzbe a munkán kívül?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése